VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. Výklad pojmů a užívaných zkratek
- DOMERO: Leoš Cáb IČ: 11666692, sídlem Hutisko 336, 756 62 Hutisko-Solanec, kterýje zároveň provozovatelem webových stránek www.domero.cz, na nichž lze objednat
úklidové služby.
- KLIENT: Právnická nebo fyzická osoba, která je svéprávná a způsobilá k právnímu
jednání a která uzavřela s Domero smlouvu o zajištění úklidových prací.
- VOP: Tyto všeobecné obchodní podmínky vydané v souladu s ustanovením § 1751
zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
"OZ") a se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
předpisů.
- SMLOUVA: Smlouva o zajištění úklidových služeb uzavřená dle ust. § 2586 a násl.
OZ. Tyto VOP platí při objednávce Úklidových prací na webových
stránkách www.domero.cz a tvoří nedílnou součást Smlouvy.
- OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ: Formulář umístěný na webových
stránkách www.domero.cz, prostřednictvím něhož Klient poptává provedení
Úklidových prací ze strany Domero ve vymezených Úklidových prostorách.
- ÚKLIDOVÉ PRÁCE: Dílo, které je předmětem Smlouvy, jedná se o poskytované
služby na základě objednávky Klienta. Rozsah Úklidových prací je vymezen
objednávkou Klienta. Mezi základní nabízené služby patří: jednorázový i pravidelný
úklid interiérů a exteriérů domácností, kancelářských prostor a ostatních nebytových
prostor, úklid soukromých či společných prostor, pomocné práce a práce v domácnosti.
- ÚKLIDOVÉ PROSTORY: Prostory v nemovitosti (interiér bytu, domu, kanceláře atp.),
které jsou předmětem Úklidových prací a ve kterých má Domero Úklidové práce
vykonávat, jakož i vstup do prostor, jejichž využití je pro řádné plnění Smlouvy
nezbytné.
- SPECIFIKACE ÚKLIDOVÝCH PRACÍ: Strukturovaná příloha nabídky Úklidových
prací zpracované dle objednávky Klienta učiněné prostřednictvím Objednávkového
formuláře, jejímž obsahem je zejména místo plnění Úklidových prací, jejich frekvence,
rozsah a druh poskytovaných služeb. Specifikace úklidových prací tvoří nedílnou
součást Smlouvy.
- ÚKLIDOVÉ PROSTŘEDKY A POMŮCKY: Čistící a desinfekční prostředky, jakož i
pomůcky, nástroje a přístroje, zařízení či technika, které budou k výkonu Úklidových
prací používány či budou předmětem Úklidových prací.
- PRACOVNÍK: Zaměstnanec či jiná fyzická osoba v obdobném poměru zmocněná
Domero k výkonu Úklidových prací.
- ÚKLIDOVÝ DEN: Sjednaná doba, ve které jsou Pracovníkem prováděny Úklidové
práce.
- CENÍK: Orientační ceník úklidových prací, popř. dalších služeb a materiálu zveřejněný
na webových stránkách www.domero.cz
- VÝKAZ PRÁCE: Dodací list Úklidových prací spravovaný Pracovníkem, na jehož
základě bude vyčíslen počet odpracovaných hodin sloužící k fakturaci poskytovaných služeb.
II. Objednávka a uzavření smlouvy o zajištění úklidových služeb
Objednávkového formuláře, Emailu či telefonicky objednává Úklidové práce
v Úklidových prostorách. Tato objednávka je po odeslání potvrzení závazná. Každá
objednávka učiněná prostřednictvím Objednávkového formuláře je ze strany Domero
bezprostředně po odeslání převzata a zpracována. Vyřízení objednávky bude probíhat
formou e-mailové komunikace. Klient je poté informován prostřednictvím jím
sděleného emailového kontaktu o dostupnosti služeb, a to nejpozději do 48 hodin od
přijetí objednávky s tím, že objednávky přijaté v průběhu dnů pracovního klidu budou
vyřízeny bezodkladně nejbližší pracovní den. Klientovi je s informací o dostupnosti
služeb zaslána nabídka, včetně návrhu předpokládané kalkulace ceny Úklidových prací
určené odhadem dle poptávaného rozsahu Úklidových prací, společně se Specifikací
úklidových prací.
Veškeré objednávky učiněné odesláním Objednávkového formuláře jsou považovány
za závazné. Odešle-li Klient objednávkový formulář umístěný na webových stránkách,
odešle poptávku na uvedený email či kontaktuje společnost telefonicky a aktivně
proklikem v k tomu určeném poli Objednávkového formuláře potvrdí seznámení se s
obsahem VOP, má se za to, že souhlasí s těmito VOP. Klient má možnost jednostranně
zrušit nebo změnit objednávku před jejím vyřízením pouze po výslovné dohodě
s Domero.
K uzavření Smlouvy dochází okamžikem výslovné akceptace nabídky služeb učiněné
formou emailové odpovědi ze strany Klienta v návaznosti na obdrženou emailovou
informaci o dostupnosti služeb spolu se Specifikací úklidových prací. Nejpozději
je Smlouva uzavřena okamžikem, kdy Domero začne provádět Úklidové práce.
Okamžikem uzavření Smlouvy jsou smluvní strany takovou smlouvou vázány a vznikají
jim vzájemná práva a povinnosti z této Smlouvy vyplývající.
III. Předmět, doba plnění a trvání Smlouvy
Předmětem Smlouvy je závazek Domero k výkonu díla provádět pro Klienta dohodnuté
Úklidové práce v objednaném rozsahu a závazek Klienta tyto práce převzít a zaplatit
za ně ujednanou cenu.
Předmětem Smlouvy není dodávka čistících a úklidových prostředků není-li dohodnuto
jinak, tyto je povinen poskytovat Pracovníkovi Klient. V případě porušení povinnost
zajistit dostatečné množství těchto prostředků tak, aby nebylo narušeno plnění dle
Smlouvy, je Domero oprávněno dodat úklidové prostředky v nezbytném množství a
odpovídající kvalitě a účtovat je za podmínek uvedených v Ceníku. Bylo-li dohodnuto,
že je předmětem Smlouvy též dodávka čistících a úklidových prostředků a pomůcek,
bude účtována též cena dodaných úklidových prostředků dle Ceníku.
započne s výkonem Úklidových prací dnem sjednaným ve Smlouvě. Úklidové práce
jsou prováděny v dohodnutém místě a dohodnutém termu s frekvencí uvedenou ve
Specifikaci úklidových prací.
Tato Smlouva se sjednává na dobu provedení sjednaného typu Úklidových prací dle
Smlouvy. V případě pravidelného zajišťování úklidu na dobu neurčitou.
IV. Cena prací, účtování prací, platební podmínky
Cena úklidových prací byla stanovena dohodou Smluvních stran a je uvedena v cenové
kalkulaci obsažené v nabídce zaslané Klientovi prostřednictvím emailové komunikace,
cena a způsob její úhrady se odvíjí od charakteru poptávaných Úklidových prací
v případě běžného znečištění Úklidových prostor. Takto stanovená cena je ze strany
Domero stanovena dle typu objednaných služeb a velikosti prostoru na který byla
kalkulována doba provádění prací. Stanovená cena může být jednostranně Domero
změněna dle reálné náročnosti Úklidových prací oproti obvyklé náročnosti. Na navýšení
předpokládané ceny bude Klient vždy upozorněn. Pokud Klient navýšení neodsouhlasí,
nebo pokud nestanoví priority Úklidových prací v Úklidových prostorách, určí priority
Úklidových prací Pracovník. Neprovedené práce nebudou předmětem reklamace ze
strany Klienta.
Podkladem pro účtování Úklidových prací je jejich skutečné provedení Pracovníkem.
Klient je povinen zajistit převzetí Úklidový prací vždy bezodkladně po skončení prací v
daném Úklidovém dni a stvrdit svým podpisem Výkaz práce předložený Pracovníkem.
V případě nepřítomnosti Klienta, kdy nedojde z důvodů nikoliv na straně Domero k
potvrzení Výkazu práce, se považují všechny práce za řádně vykonané a Klientovi
předané. K odpracovaným hodinám bude připočten i čas Pracovníka strávený na cestě,
jehož hodinové vyčíslení bude stanoveno ve Smlouvě, popř. poplatek za dopravu dle
Ceníku.
Klientovi budou účtovány i řádně odvedené vícepráce, odsouhlasené Klientem osobně,
telefonicky či formou elektronické komunikace. Vícepracemi se rozumí odpracované
hodiny, popř. čas strávený na cestě, nad rámec Specifikace úklidových prací.
Změny, zúžení či rozšíření poskytovaných Úklidových prací dle Specifikace úklidových
prací mohou být v návaznosti na potřeby Klienta a provozní možnosti Domero měněny
formou dodatku ke Smlouvě, odsouhlaseného prostřednictvím elektronické pošty.
Pokud Klient nezruší sjednané Úklidové práce nejpozději 24 hodin před započetím
Úklidového dne, bude Domero účtovat Klientovi cenu 1 hodiny předpokládaných
Úklidových prací dle Smlouvy.
Klient tímto souhlasí s elektronickou podobou fakturace. Nesouhlasí-li Klient
s elektronickou podobou fakturace je povinen to Domero sdělit do tří (3) pracovních
dnů od obdržení prvního elektronického dokladu, v takovém případě mu bude vytištěná
faktura zaslána poštou na korespondenční adresu uvedenou ve Smlouvě. Daňový
doklad bude vystaven v měsíčním režimu vždy k poslednímu dni kalendářního měsíce
se splatností do pěti (5) dnů počínaje dnem vystavení příslušného dokladu. Jinou
zasílací adresu, periodu fakturace nebo způsob placení lze sjednat na základě žádosti
Klienta a tato skutečnost a přesné podmínky budou zapsány ve Specifikaci úklidových
prací.
Klient se zavazuje fakturu ve lhůtě splatnosti uhradit. Pro případ prodlení s úhradou
faktury se zavazuje zaplatit Domero smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za
každý den prodlení až do úplného zaplacení, tím není dotčen nárok na náhradu škody
prodlením způsobenou. V případě prodlení bude Klientovi zároveň vystavena
upomínka, která je zpoplatněna částkou 100,-Kč bez DPH - tato bude vyúčtována v
rámci následující fakturace. Za vystavení další upomínky právním zástupcem bude
Klientovi účtováno 1.000,-Kč bez DPH.
V. Práva a povinnosti smluvních stran
Klient je povinen zejména:
- poskytovat Domero v rámci provádění Úklidových prací bezúplatně vodu a elektrickou
energii, čistící a úklidové prostředky a pomůcky. Klient je odpovědný za to, že všechny
Úklidové prostředky a pomůcky budou pro výkon úklidových prací vhodné.
- dodávat Pracovníkovi Úklidové prostředky a pomůcky bezodkladně po jejím písemném
vyžádání, tak, aby nebylo narušeno řádné plnění Smlouvy. Jiný postup, např. dodání
Úklidových prostředků a pomůcek Pracovníkem, bude písemně smluven. V případě, že
Klient požaduje užití speciálních Úklidových prostředků na nestandardní povrchy a
zařízení, je povinen Domero písemně upozornit na speciální požadavky pro ošetření
dané plochy, případně uvést požadavek na její vyjmutí z Úklidových prací. Pokud tak
neučiní před zahájením Úklidových prací, nenese Domero žádnou odpovědnost za
případné poškození povrchů a zařízení Pracovníkem v důsledku použití nevhodného
Úklidového prostředku či pomůcky.
- zabezpečit Pracovníkovi přístup do Úklidových prostor ve sjednaném čase osobně,
popř. zmocněním jiné osoby. V případě, že Pracovníkovi nebude umožněn výkon
Úklidových prací, jak bylo sjednáno Smlouvou, považují se v těchto případech všechny
práce za řádně vykonané, předané a budou předmětem fakturace.
- zamezit volnému pohybu zvířat, která jsou umístěna v Úklidových prostorách v době
provádění Úklidových prací. V případě, že dojde k napadení Pracovníka zvířetem, je
Klient povinen Zhotoviteli nejpozději do šesti (6) dnů doručit písemnou veterinární
zprávu o stavu zvířete, se záznamem o očkování proti vzteklině dle odpovídajících
předpisů (kontrola u veterináře musí proběhnout první a pátý den po napadení, bez
ohledu na to, zda byla či nebyla porušena integrita lidské kůže).
- udržovat přístroje a vybavení Úklidových prostor a Úklidové prostory v dobrém
technickém stavu, tak aby nedošlo ke zranění Pracovníka. Dále se Klient zavazuje
upozornit Domero na poškozené, rozbité či nefunkční zařízení domácnosti, stejně jako
ho upozornit na zařízení či další předměty způsobilé přivodit či způsobit zranění.
- udržovat vybavení Úklidových prostor a Úklidové prostory v dobrém technickém stavu.
- seznámit Pracovníka s podmínkami pohybu v Úklidových prostorách, se všemi
Úklidovými prostředky a pomůckami, které budou k výkonu Úklidových prací používány
či budou předmětem Úklidových prací. Zejména je povinen ho seznámit s podmínkami
obsluhy elektrických spotřebičů a zabezpečovacího zařízení. V souvislosti s tímto je
Klient povinen písemně upozornit na speciální požadavky pro ošetření spotřební
elektroniky, případně uvést požadavek na její vyjmutí z Úklidových prací. Pokud tak
neučiní před zahájením Úklidových prací, nenese Domero žádnou odpovědnost za
případné poškození spotřební elektroniky Pracovníkem v důsledku použití nevhodného
Úklidového prostředku či pomůcky.
- připravit výpočetní techniku k provádění úklidu tak, aby nemohlo dojít ze strany
Domero k poškození či ztrátě uložených informací. Domero neodpovídá za případné
škody, pokud nebude technika uvedena v době provádění úklidu do výše definovaného
stavu.
- předat písemný seznam míst, na které Pracovník nemá přístup a seznam činností, které
nemá výslovně vykonávat.
- zajistit ochranu svých šperků, hotovosti a jiných cenností uzamčením či jiným
způsobem zabezpečení, tak aby nebyly volně přístupné.
- umožnit provedení nárazové kontroly práce Pracovníka v době výkonu Úklidových prací
přímo v Úklidových prostorách.
- určit místo, kam je Domero oprávněno odkládat odpad.
- bez vědomí a souhlasu Domero nevyvíjet úsilí k uzavření či zprostředkování pracovní
či obdobné smlouvy či jakékoli jiné písemné či ústní dohody s Pracovníkem, jejímž
předmětem by byl výkon Úklidových i jakýchkoli jiných prací v Úklidových prostorách,
jakož i v prostorách třetích stran. V případě porušení této povinnosti se KLIENT
zavazuje zaplatit Domero smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč, splatnou na písemnou
výzvu Domero.
Zhotovitel je povinen:
- provést Úklidové práce v rozsahu a lhůtě, které jsou předmětem Smlouvy. Dále je
povinen provést další Úklidové práce v rozsahu a způsobem, které si písemně
odsouhlasili v průběhu trvání Smlouvy.
- provést Úklidové práce prostřednictvím svého Pracovníka.
- nevyčerpané Úklidové prostředky, jakož i pomůcky, které jsou v majetku Klienta,
použité k výkonu Úklidových prací vrátit po skončení práce Klientovi, nebo je zanechat
na místě k tomu Klientem určeném, zpravidla na místě, kde se u Klienta nacházejí
běžně či kde je Klient zanechává Pracovníkovi.
- dodržet rozsah a dobu plnění poskytovaného v rámci Úklidového dne. V případě, že
nebude moci sjednaný termín dodržet, je povinen o tom Klienta informovat. Klient má
právo v tomto případě na náhradní plnění ve vzájemně dohodnutém termínu. V
případě, že k čerpání náhradního termínu nedojde, není Domero oprávněna tyto
nevykonané práce účtovat.
- nepoužívat jakékoli zařízení náležející do majetku Klienta k jiným než Smlouvou
vymezeným činnostem. K tomu je povinen zavázat i své Pracovníky. To neplatí, jedná-
li se o odůvodněnou potřebu užití zařízení pro komunikaci s Klientem a v případě
neobvyklých náhlých událostí.
- odkládat odpad, jenž vznikne v souvislosti s prováděním činností dle Smlouvy, jen na
místo určené Klientem.
VI. Reklamace a odpovědnost za škodu
Zjištěné nedostatky při provádění Úklidových prací je Klient povinen uplatnit u Domero
písemnou reklamací učiněnou bezprostředně po ukončení Úklidových prací, nejpozději
však do 24 hodin od provedení Úklidových prací ve sjednaném termínu, písemná forma
je zachována prostředky emailové komunikace. Klient je povinen přiložit k reklamaci
pořízenou fotodokumentaci, prokazující vadné plnění ze strany Pracovníka Domero.
Pokud bude shledána reklamace oprávněnou, zajistí Domero následně nápravu bez
zbytečného odkladu, tj. do dvou pracovních dnů od přijaté reklamace, případně v jiné
lhůtě dohodnuté s Klientem.
V případě, že Klient vyjádří opakovaně (tj. dvakrát a více) nespokojenost s kvalitou či
rozsahem poskytnuté služby a jeho stížnost bude směřovat proti osobě Pracovníka,
který práce provádí, Domero přistoupí k nahrazení tohoto Pracovníka jiným
Pracovníkem.
Zhotovitel odpovídá Klientovi za škodu na jeho majetku vzniklou jednáním Pracovníků
v souvislosti s plněním Smlouvy. V případě zjištění škody je Objednatel o tom povinen
neprodleně písemně informovat Domero a svoje tvrzení doložit; lhůtou "neprodleně"
se rozumí doba 24 hodin od ukončení Úklidových prací. Způsob nápravy bude určen
dohodou smluvních stran. Vzniklá škoda může být nahrazena uvedením v předešlý
stav, ve lhůtě přiměřené rozsahu vzniklé škody, nebo případným uhrazením vzniklé
škody v rámci pojistného plnění, nejpozději do 90 dnů ode dne oznámení vzniklé škody.
K oznámení o vzniku škody podanému Klientem po uplynutí stanovené lhůty nebude
přihlédnuto. Klient je povinen poskytnout Domero veškerou potřebnou součinnost k
prokázání vzniku škody (zajištění servisních a jiných odborných zpráv, posudků,
fotodokumentace apod., požadovaných v konkrétním případě pojišťovací společností.
Domero neodpovídá za škody vzniklé při čištění skvrn na kobercích, oblečení, aj. v
případě, že Klient neoznámil Domero či Pracovníkovi písemně původ skvrny, popř. druh
znečištění, pokud škoda byla způsobena nesprávným postupem a zvolením
nesprávného přípravku, kterému mohlo být oznámením Klienta zabráněno.
Pro případy své odpovědnosti za škodu je Domero pojištěna do výše 10 mil Kč, smluvní
strany nepředpokládají v rámci plnění dle této Smlouvy škodu vyšší.
VII. Doručování a kontakty
Pro doručování jakýchkoli písemností platí emailová adresa, kterou Klient uvedl
v Objednávkovém formuláři. V pochybnostech se považuje za doručenou elektronickou
poštou písemnost bezchybně odeslaná prostřednictvím elektronické pošty třetí den po
jejím odeslání. Oboustranně akceptována bude také listinná forma písemností
doručována poštovní službou.
Smluvní strany odpovídají za to, že po celou dobu platnosti Smlouvy budou adresy pro
doručování písemností aktuální.
VIII. Trvání smlouvy, výpověď, odstoupení
Smlouva, není-li v ní uvedeno jinak, se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouvu může
vypovědět kterákoliv ze smluvních stran bez uvedení důvodu. Výpovědní doba činí
jeden (1) měsíc a její běh počíná prvním (1.) dnem měsíce následujícího po doručení
písemné výpovědi druhé smluvní straně. V průběhu výpovědní lhůty bude úhrada za
Úklidové práce splatná bezprostředně po každém jejich ukončení, a to v hotovosti
přímo k rukám Pracovníka. Pokud k úhradě nedojde, má Domero právo uplatnit
okamžité odstoupení od Smlouvy, čímž nezaniká jeho právo na úhradu provedené
práce.
Každá ze smluvních stran je oprávněna odstoupit od Smlouvy tehdy, poruší-li druhá
smluvní strana závažným způsobem svoji povinnost vyplývající ze Smlouvy a
neodstraní-li tato závadný stav ani v přiměřené lhůtě po písemné výzvě. Právní účinky
odstoupení nastávají okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení smluvní
straně, která Smlouvu porušila.
Pro případ prodlení Klienta s placením Úklidových služeb o více než 14 dní si Domero
vyhrazuje právo na přerušení plnění, ke kterému se zavázal ve Smlouvě, až do doby
připsání dlužné částky na jeho účet. Domero je oprávněna z tohoto důvodu okamžitě
jednostranně od smlouvy odstoupit. Účinky odstoupení nastávají okamžikem doručení
písemného oznámení o odstoupení Klientovi. Dohodou smluvních stran je ujednáno,
že účinky odstoupení od smlouvy lze odvolat se souhlasem zákazníka. Domero
nepřebírá žádnou odpovědnost za případné škody v období, kdy je Klient v prodlení se
zaplacením dlužné částky.
Smlouvu lze ukončit dohodu smluvních stran za podmínky, že žádná ze smluvních stran
nemá ke dni ukončení smlouvy vůči druhé smluvní straně nevyrovnané finanční, nebo
jiné majetkové závazky z této Smlouvy vyplývající.
IX. Ochrana osobních údajů
Klient je srozuměn s tím, že Domero ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. v platném
znění, o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších
předpisů, a ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne
27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů
a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen "GDPR")
zpracovává, shromažďuje a uchovává osobní údaje Klienta uvedené ve Smlouvě,
případně získané z jiných vztahů souvisejících se vzájemnou spoluprácí mezi Domero
a Klientem, a další osobní údaje nezbytné pro poskytování služeb, a to za účelem
souvisejícím s poskytováním Úklidových služeb ze strany dle Smlouvy Klientovi, dále
za účelem užívání dalších služeb a produktů Domero a případného kontaktování Klienta
a jím určených osob dle Smlouvy, a to i s dotazy ohledně nabídky, rozvoje produktů a
služeb a zvláštních propagačních akcí Domero, a to buď e-mailem, poštou nebo
telefonicky. Zásady správy a zpracování osobních údajů, jakož i práva a povinnosti
s tím spojené včetně práv subjektů údajů a záruky zabezpečení osobních údajů jsou
pak obsaženy v dokumentu věnovaném ochraně osobních údajů, který je dostupný na
webových stránkách www.domero.cz.
Domero zpracovává osobní údaje výhradně pro účely poskytování Úklidových služeb,
a to na základě Smlouvy uzavírané mezi Domero a Klientem, přičemž tato Smlouva je
zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů v rozsahu v jakém byly společnosti
Domero poskytnuty ze strany Klienta, konkrétně se jedná zejména o: jméno a příjmení
kontaktních osob Klienta, emailovou adresu, datum narození, PSČ, adresu bydliště,
telefon, identifikační údaje a popis Úklidových prostor, číslo účtu, typy poskytovaných
služeb a popisy způsobu provedení služeb, IP adresu. Dalším důvodem pro zpracování
osobních údajů může být nezbytnost daná účely oprávněných zájmů Domero či třetí
strany, např. pro vedení soudních sporů, reklamačních a pojistných řízení, marketingu
a dále nezbytnost daná plněním zákonných povinností (např. vedení účetnictví při
plnění daňových povinností).
Domero plní vůči subjektům údajů své zákonné informační povinnosti dle článku 12 a
násl. GDPR, což znamená jak obecnou informační povinnost, tak i případné dílčí
odpovědi na žádosti či stížnosti subjektů údajů ve vztahu k poskytovaným službám.
Klient je oprávněn požádat Domero prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy nebo
písemně o informaci o zpracování svých osobních údajů. Společnost Domero je povinna
tuto informaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do pěti (5) pracovních dnů, Klientovi
předat. Klient je oprávněn své poskytnuté a zpracovávané osobní údaje měnit a
aktualizovat. V případě, že Klient zjistí nebo se domnívá, že Domero provádí zpracování
jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukomého a osobního života
zákazníka nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s
ohledem na účel zpracování, je oprávněn požádat Domero prostřednictvím kontaktní
e-mailové adresy nebo písemně na adresu sídla o vysvětlení, o odstranění vzniklého
stavu blokováním, provedením opravy, doplněním nebo výmazem osobních údajů. Jeli tato žádost shledána jako oprávněná, je Domero povinna neprodleně, nejpozději do
pěti (5) dnů, odstranit závadný stav.
X. Informace pro spotřebitele
Za spotřebitele se považuje každý Klient, který je fyzickou osobou a který mimo rámec
své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání
uzavírá smlouvu s Domero.
Klient má právo písemně odstoupit od Smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě čtrnácti
dnů. Odstoupení musí být učiněno písemně a doručeno prostřednictvím poskytovatele
poštovních služeb a zároveň prostřednictvím e-mailu . Lhůta pro uplatnění práva na
odstoupení od Smlouvy běží ode dne uzavření. Pokud Klient objedná Úklidové práce na
termín, který nastane dříve než po uplynutí 14 (čtrnácti) dní ode dne uzavření Smlouvy,
pak bere na vědomí, že pokud budou povinnosti ze Smlouvy splněny, pak po tomto
okamžiku od ní nelze odstoupit.
Pokud se nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, Klient má právo domáhat se
mimosoudního řešení sporu u České obchodní inspekce, která je příslušným subjektem
pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Formulář a bližší informace jsou
dostupné na internetové stránce České obchodní inspekce https://www.adr.coi.cz.
XI. Závěrečná ustanovení
Vztahy neupravené touto smlouvou se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.
Smluvní strany se zavazují nakládat s informacemi, které se dozvěděly na základě
Smlouvy nebo v souvislosti s ní, jako s důvěrnými a zavazují se tyto neposkytovat bez
souhlasu druhé smluvní strany třetí osobě, a to s výjimkami sjednanými v této
Smlouvě.
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění a jsou v příslušném znění rozhodné
pro veškeré Smlouvy učiněné v tento den a později.
Jakékoliv změny Smlouvy mohou být provedeny pouze na základě písemné dohody
smluvních stran, pokud není ve Smlouvě či VOP uvedeno jinak.
Domero je oprávněna jednostranně v přiměřeném rozsahu znění VOP změnit. Tuto
změnu je Domero povinna oznámit Klientovi bez zbytečného odkladu písemně, a to i
elektronicky. Klient je oprávněn takto oznámenou změnu VOP odmítnout ve lhůtě
jednoho měsíce ode dne jejího oznámení, po marném uplynutí této lhůty je nové znění
VOP platné pro smluvní vztah vyplývající ze Smlouvy. V případě, že zákazník odmítne
ve stanovené lhůtě změnu VOP, je oprávněn tuto Smlouvu vypovědět dle ustanovení
čl. VIII těchto VOP.
Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem 1. 1. 2022.